lördag 6 december 2008

Vilken lyx

Nu är det dags för Stora Stockholm i morgon, vilken lyx det är, jag behöver inte göra ordning lilla bruna Mocca det gör Gun-Mari och om Lena kommer med Myran så fixar hon henne. Första gången jag står utan bad och klipp dagen före.
Fast jag har lite annat och fixa, som ansvarig för vårt knytis (vi blir runt 60 pers) så är det lite att tänka på i sista sekunden. Skall göra potatisgratänger etc. Skall bli roligt, utställare och uppfödare från Norge och Finland kommer också att vara med, så roligt att träffas under trevliga former , bara prata och mingla.
Elsas valpar mår toppen, skall försöka ta bilder på dem på måndag, hinner inte idag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Jane för att du är tillbaka i "knytis-svängen" igen! Stora Stockholm och knytis hör liksom ihop! Lite tråkigt bara att jag inte själv kommer att närvara, men nästa år kommer jag!

Anonym sa...

Ja håller med Sanna......Tack för att du fixar knytiset för i år får ju äntligen även ja uppleva detta då jag är i Sthlm rätt tid.

Djakartas sa...

Håller tummarna för er idag!!
Tyvärr orkar ja inte ta mig ner även idag, det blir nog mysa vidare med kaffe o datorn o morgontv en stund till i sängen *ler nöjt*
krams