måndag 29 december 2008

Hej allihopa hoppas Ni har haft en trevlig helg.
Här har vi varit tillsammans med barn och barnbarn.
Några bilder från vårt julfirande, första bild lilla Agnes tillsammans med faster Maria och pojkvän Jonas. Nästa två bilder med yrvädret Gustav,med och utan utstyrsel.Vi var flera med, men vi kom inte med på bild min blixt är inte så bra och jag är ingen en bra fotograf. Det blev dessa bilder som var något sådär.





Har fått jättefina julklappar är så glad över alla.

Mats fick en ny mobil,nu har han lite att leka med och lära sig, barnen hjälpte till att lägga in den låten som är nummer 1 för oss ,vi HEJAR ju alla på HAMMARBY här. låten är "Just i dag är jag stark" med Kenta. Den är inte skriven för Hammarby fotboll, men Kenta var en Hammarbyare och denna låt har Hammarby's fans tagit till sig/användt på matcher etc.

Har inhandlat min nya fön som skall vara superbra enligt Citypet, så nu är det bara bada och återigen bada eftersom det blev 10 dagar jag var utan fön.I dag var det premiär med den, badade Ryan, Hasse och lilla Elsa. Fönen var helt Ok, den var tystare än min andra, vilket kan vara bra då kanske man kan prata i telefon samtidigt som man fönar. hihi.

Wow,vilket underbart väder det är just nu, inga smutsiga tassar, hoppas det håller i sig en stund.Det är så vackert träden är helt vita, vi har ingen snö, men det är ändå vitt på marken.

I morgon blir det bad och klipp på Mazarin och Elsas småttingar här och vi skall också försöka ta lite bilder på dem.

Ha det så bra allihopa
Jane

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det väl härligt med barnbarn och jul!

Och vad bra att du kan sladdra i telefon samtidigt som du fönar ;-)
kramis!