fredag 5 december 2008

Tyst natt

Småttingarna har varit så tysta hela natten, varje gång jag har tittat så ligger de och tuttar,
"hm" undrar om de sover överhuvudtaget jag har alltid nyfödda valpar i mitt sovrum , när de är runt 3 veckor flyttar de ut i köket. Lilltösen är den som är störst, det tillhör inte vanligheterna tycker jag, oftast brukar det vara hannarna som är störst. Men det kan ju ha ändrat eller jämnat ut sig om några veckor. Skall bli intressant och se vad lilla Ben lämnar för valpar, för den här kullen är en utav hans första. Har lilla Mazarin här som har två valpar efter honom de är 5 veckor nu skall försöka ta lite bilder på dem med. Är så glad att jag fick låna Mazarin för den kullen eller rättare sagt jag leasade henne. Hennes pappa är det bara jag som har använt i Sverige så det är en ovanlig stamtavla.
Ha en bra dag Allihopa,
själv skall jag shoppa loss, måste hitta lite nya kläder inför Stora Stockholm alltid samma visa,har aldrig något att ha på mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du shoppat loss färdigt nu? Vad blev det för något? Du måste ju berätta!
Kram Sanna

Unknown sa...

Lite fick jag köpt,1 kappa, 2 par byxor och 3 st skjortor, fick hjälp av Cathrine som kom från Gotland för att shoppa, men blev helt snurrig av stressen här, så hon fick inget köpt.Efter shoppandet blev det en familjemiddag med alla 4 barnen och de 2 barnbarnen, roligt att vi kunde samlas allihopa.