måndag 8 december 2008

Slut i knopp och kropp

Efter årets sista utställning, wow vad trött man är, sitter och gäspar fast man precis har gått upp, då skall man väl vara pigg eller?
Trevligt var det att träffa uppfödare, valpköpare och ev valpköpare.
Vilket trevligt knytkalas vi hade, alla var vi hungriga efter dagens jobb. Nästan så vi inte kunde vänta tills allt var framme. En sak som jag skall komma till nästa år att ha lite mer backup, när allt skall packas ihop, Leone hade sagt att hon skulle hjälpa till, men fick samtal att hennes Malva var orolig, någon timme efter hemkomst fick Malva 3 valpar, Grattis Leone!!
Nu ställde trogna Bitte upp och hjälpte till, Tack så mycket för det!
Själva utställandet var väl Ok för lilla Mocca (10mån) blev 4 bästa toytik. Lilla Myran passade inte dommaren i smaken. Men sånt är livet, det är bara ta nya tag.

Jag hade med mig två kameror, tror Ni jag tog något foto? Nix inte ett enda, nu hoppas jag att foton som Gun-Mari tog blev bra.

Ha en bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir lite avis på både utställandet och knytiset. Men nästa år SKA jag dit, då får vi hjälpas åt och så får vi väl tvångshålla några kvar till städningen ;-) Det är ju lite typiskt alla vill ha knytiset men ingen vill hjälpa till!
Kram Sanna & alla Svartalferna