onsdag 4 mars 2009

Ingenting kommer ensamt

Min dator har varit sönder, gick ej att starta en morgon, har precis fått tillbaka den.Så handikappad man är utan den.
Skall försöka få in lite bilder nu då, måste nog köpa mig en extern hårddisk man blir lite orolig för om inte datorn gick och laga så kanske det inte skulle gå att rädda allt som ligger på hårddisken, vilken tanke!! Har ju massor med bilder, all post, hemsidan etc där. skulle vara en katastrof.

Alltid händer någonting, önskar det skulle vara lugnt någon gång.

Har fått rapport från Moskva utställningen Eurasia-2.
Lilla Bony, Pandorans Spring Jewel,pappa är Solnes Rainmaker,Elias blev Best Junior och Kudos Smash Design blev BOB och BIG-1,pappa är vår Paulain's special designed, lilla Emil gratulationer till alla ägarna.
Har fått bild på Bony därifrån, skall be min kära Sanna att sätta in den på hemsidan.

Igår fick vi hit lilla Mocca från Gun-Mari,Light dreams kennel. Hon skall vara hos oss när Gun-Mari och Jossan åker över till Crufts om några dagar.
Vi håller tummarna för Jossan i Juniorhandlingen, den går av stapeln på söndagen.
Oh, vad jag hade önskat att jag hade kunnat följt med också, fast det är väl tur att jag inte kan det, pengarna hade väl försvunnit i rasande fart på shopping.

Återkommer snart
Ha en bra dag/Jane

Inga kommentarer: