söndag 22 mars 2009

helgen

Några bilder på våra vita killar vi har till salu här, det är fullt bus ute, när det har gått, tur att vi har flera verandor som de kan leka på, vid skrutt väder regn/snö blask


Idag skulle vi iväg på kalas, men i natt fick jag maginfluensa inte roligt. Känner mig helt urlakad, var bara att vara hemma,Mats fick åka ensam. Fast han kom hem tidigare, känner sig inte heller bra.

Igår var vi på My Fair Lady, suverän förställning kan verkligen rekommedera den. Vi fick många skratt, efter det var det utemiddag på china restaurang, tur att jag hann med detta illafall.
Ha en trevlig kväll/Jane

5 kommentarer:

pudelflicka sa...

Vilka sötnosar !
Kommer du till veckan ?
Kram Hedvig

Light Dream's sa...

Du tycks verkligen vara otursförfölj Jane...:(
Hoppas du kryar på dig fort. Inte enkelt att få vara sjuk o vila. m massa glada voffar runt benen som kräver sitt...:S
Vi hörs!
Kramar

Anonym sa...

Åh Jane, måste du lägga ut bilder på SÅ SÖTA valpar *skratt* Både jag och Jonas nära på avled när vi såg de vita. Då säger Jonas att nästa måste bli vit!? Blir inte klok på karlar!! Saknar dig! Mello är så rolig och jag vet inte hur jag har klarat mig utan honom tidigare=)Kramisar Ella

Lena Ljusterö sa...

Sådana kalas-killar!
De kunde nästan få flytta hem till mig och leva rövare. ( fast regeringen säger stop) Men jätte-söta, och pigga ser de ut att vara. Hoppas att ni är krya nu, det brukar ju som tur är, gå fort över.

Hälsningar från isigt och snöigt Ljusterö!
Ps. Myra löper Ds

Leone sa...

halloj i stugan!
Nu har jag uppdaterat min blogg. allt mellan hostattackerna..

ha det gott i kylan!