tisdag 6 januari 2009

På kurs med Kurt?

Är det någon som kommer ihåg serien på kurs med Kurt? Den visades under ett antal år, med många repriser. länk

http://sv.wikipedia.org/wiki/P%C3%A5_kurs_med_Kurt.


Minns den så väl, då våra barn är födda 71,72,79 och 81, det har blivit en hel del andra barnprogram under dessa år också.

Varför jag frågar är för att jag har fått en många emails, från valpköpare, vänner och uppfödare och andra som inte kan svara på min blogg. (jag tar inget betalt som Kurt gjorde med stackars lilla Nisse) håll tilgodo alla.

Bjuder på en snabbkurs då, för att svara på min blogg, gå in på kommentarer
skriv ditt meddelande, sedan klickar man i Namn/URL, då kommer en ruta upp där man skriver in sitt namn och om man vill sin hemsíde adress,sen är det bara att klicka vidare.
om det inte fungerar ser jag framemot email's. Jag är så glad att många valpköpare följer denna blogg och kanske nya valpköpare.
Kram alla
Jane

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad stora valparna har blivit Jane! Ser såå fina ut!! Det går så fort! Ska berätta en icke välbevarad hemlis! Jag är nog både en ny och en gammal valpköpare för vi planerar redan tillökning! Pudel är det bästa jag gjort! Pussokram på er från Ella och busungen Mello

Anonym sa...

Hej Jane, nu provar jag igen.....Hur har ni det i kylan? I morse var det nästan för kallt för vovvarna så det blev bara en kortis med dem men då fick jag själv så dåligt samvete så jag promenerade till jobbet och kom fram helt utkyld.....Kram Annette

Anonym sa...

Hej,
Roligt att hamna här, kom in här från Djakarta-Lotta's blogg.
Är en gammal pudeltjej från början så det är roligt att hålla lite koll på gamla rasen och uppfödare "från förr" :)
God fortsättning på det nya året!
Hälsningar Sussie, Kennel Twix.