torsdag 22 januari 2009


Här kommer en bild på Pandorans Hearts of Fire " Ophelia" tillsammans med matte Daniella, bilden tagen efter bad och klipp hos Hedvig i förrgår.

Har bestämt mig för att så snart som möjligt att åka till Hedvig för att få hjälp med lite fina foton på valpar och de äldre.
Hedvig är så snäll och ställer upp, mina småttingar sitter nog inte still som hennes fröknar, så det kommer nog bli en utmaning.

Nu skall jag och hundarna ut och halka runt, det så isigt här så jag måste hålla mig i räcket för att inte ramla.

Ha en trevlig dag/Jane

3 kommentarer:

pudelflicka sa...

Daniella och Opheila är ett riktigt vackert par och de blev så nöjda med hennes Sophie och Milly frisyr.
Kram Hedvig

Djakartas sa...

Häärligt då kanske man får se dina pudlar i fantastiska positioner o bakgrunder här framöver då, kan nog ana att dina inte sitter lika stilla som Hedvigs små fotomodeller, men ni kommer nog att få en rolig dag och ett tålamods test utan like..
kraaaaaaaamar

Anonym sa...

En till Daniella=) Vad vackra de är ihop!! Superfina!
Mello samlar allt här hemma=) Klättrar över kompostgaller och häver sig upp på soffbordet.. En riktig bus! Det roliga är att han blev så rädd i parken men Jonas att han sprang hela vägen hem och testade båda ingångarna innan han satte sig och väntade vid sandlådan..pust.. kramis