tisdag 22 september 2009

Resultat från Tampere, Finland/Results from Tampere, Finland


Alla has been shown Amaretto in Tampere and he got CAC and BOS, very nice, thanks Alla, A couple of weeks before he was shown in Russia and got CAC and BOB.He is doing well with Alla.

Here comes a pic over the litter after Pandorans Bahamas(Hasse) and Pandorans Something Special(Garbo),they are 8 weeks today and very small.

Have a nice day/Jane

Alla har varit i Tampere med lilla Amaretto resultatet blev CAC och BIM, roligt,tack Alla, för ett par veckor sedan blev han ju BIR i Ryssland, snart väntar mer utställningar däröver.

Här kommer en bild på 2 utav småttingarna efter Pandorans Bahamas (Hasse) och Pandorans Something Special(Garbo), de är 8 veckor nu och mycket små.

Ha en trevlig dag/Jane

3 kommentarer:

pudelflicka sa...

Gud vad söta de är Jane. Jag blev helt förälskat i tiken. Men 5 hundar är så det räcker för mig eller hur?
Kram Hedvig

Sanna sa...

Åååh, den lilla svarta ser gudomlig ut! Men jag har ju så jag klarar mig ändå ;-) och Irma ska ju snart paras!

Elin sa...

Oh, mitt hjärta smälter av att se bruna pälstussar! Tur att jag redan har en brun glad pudelpojk :) Skulle kunna ha en hel flock här hemma, speciellt om alla har ett sånt fint psyke som Julius *ler*

Annars så vill jag bara berätta att Julius har repat sig väldigt fort, pälsen har börjat växt ut, svullnaden är nere och ögat är fint.

Må gott & Trevlig helg!