onsdag 16 september 2009

The blog in english again, bloggen på engelska igen.

Many have been asking me, couldn't I do the blog in english again.
Ok, here you have it.
We have some very nice puppies for sale, black probebly toy male's from 4 weeks to 7 weeks old,if you are interested, I can send pedigree's. I did bath puppies today, but when it was time to take pic's it started to rain, typical have to try again, hoping that it, will not rain tomorrow then. I like to take pic's outside as it is mostly so much better.

One of the males are very small, 7 weeks and the weight is 670gr, but this doesn't stop him to be biggest male in the litter, look like he own the world when he is moving.
He has a brown sister who is the same size and weight and the same temperament, just wonder how they will end up. Love these temperaments!

Have a nice evening/Jane

Nu var det dags att göra bloggen på både engelska och svenska igen, har fått många förfrågningar från utlandet om det, de förstår inte var som står, de ser bara bilderna.
Så det blir ett nytt försök igen, jag är inte jättebra på engelska men det får bli som det blir.

Idag har jag badat valpar för att ta bilder, när det var klart började det regna, jag tycker om att ta bilder ute, tycker inte om inomhus bilder försöker undvika detta, då jag tycker de blir lite för gula iallafall här hos oss . Säkert beroende på någon felinställning, det där med att fota är vår bästa kunskap här.

Vi har valpar till salu från 4 veckor till 4 månader troligtvis kommer alla bli toy, jag skickar gärna bilder på dem.
Har två småttingar nu 7 veckor som väger runt 670 veckor, en svart liten hane och en brun liten tik, de har temperament som heter duga och uppför sig som de är störst och bäst, så roligt att se dem, älskar dessa temperament. Förhoppsvis får vi till lite bilder när det slutat regna.

Vi söker även en fodervärd som tycker om pälsvård och utställningar till en lovande svart tik valp.

Ha en trevlig kväll/Jane

2 kommentarer:

Carolina & Latte sa...

Vad duktigt av dig att skriva på engelska också. Inte duktig? Du är jätteduktig Jane! Mycket bättre än de flesta jag känner ska du veta... Nu ska jag och Lattisen till smultronstället, skööönt med helg!

KRAM,

//C&L:-)

Delta Blue sa...

Å vad du är duktig Jane som skriver på Engelska. Jag är urkass på engelska, så min Engelska uppfödare får hålla till godo med ett mail på knagglig engelska emmelanåt, bloggen kan jag tyvärr inte låta henne ta del av pga mina brsitande språkkunskaper.