tisdag 24 februari 2009

snöslunga

Vi tog foton i helgen, inga höjdare tyvärr, bilder på valparna var inte bra, ROSA ögon är det någon som har lyckats med det? Vi kan!!
Vi försöker igen.
Tino och Snaps har varit på ögonlysning utan problem.
Lite synd att Snaps inte var Ok öronen, så vi sätter in pencillin där,
Jag hade trott att vi kunde ställa ut honom snart, men där fick jag fel,
han var kort i nacken så det kommer att ta minst till august-sept för att ställa ut honom. (Snaps och Tino bor hos fodervärd)
Nu skall jag ut och köra snöslungan, det är mycket snö här och vad jag förstår skall det komma mera.
Ha det gott/Jane

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min kommentar hamnade på fel ställe

Fodervärden Berit ;)

Anonym sa...

Hej älskade Jane! Jag och Harry bus-pudel har tränat på att gå tätt i koppel och han är såklart lysande=) Vad väntade jag mig? Lite blodpudding i fickan är att rekommendera *fniss* Han har tittat på Mello som har fått lära sig att dansa och plötsligt när jag sa kommandot så dansade Harry också! Så söt=) Puss&kram från Gbg