torsdag 19 februari 2009

lite av varje

I dag fyller Lina och Ryans valpar 4 veckor, de börjar att ta sig upp på benen, har lovat att ta bilder på dem, men jag blev magsjuk i går så det får vänta tills jag blir bättre.

Nu fungerar min teliaadress igen, den är jobbig den strular ofta.
Lilla Snaps kommer på besök i helgen, skall bli spännande och se honom, han bor hos min vän Solveig, har inte sett honom på några månader. Vi väntar bara på att hans päls skall växa ut så vi kan ställa ut honom till sommaren. Han var nästan helt nerklippt när han kom från Irland förra året. Det tar tid att få en päls att växa ut,så den blir tillräckligt lång för utställning.

Ha en bra dag/Jane

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du får krya på dig!
På mitt jobb så härjar magsjukan också *peppar peppar* Har booastat mig själv med vitaminer och tvättar händerna ständigt.
Mysigt att valparna börjar röra på sig. :)

Sköt om dig nu och vila ordentligt. klappa dem små från mig. =)

Mvh Elin

Light Dream's sa...

Åh, neeej, fyyyy, STACKARS dig....:(
Hoppas du kryar på dig fort nu!
Men du, vad jättekul att du ska ta ut Ben till sommaren!
Det ser vi fram emot :)

Vi hörs när du mår bättre!
Kram//G-M

Djakartas sa...

forfarande sååå kallt.. tur att man har många vovvar att värma sig med här.. hoppas att du mår bättre! ser fram emot att se bilder på de små snöbollarna *ler*
Helgkramar //L8