fredag 29 maj 2009

Inför Hammmarskog (Uppsala)

Ja, vad består en dag före utställning utav? Bad och klipp och bad och klipp inget annat. Nu har jag bara Harry som jag gör iordning här för utställning.
Men jag har med några turister (valp+unghundar) som skall se hur det går till ute i stora världen. De skall också få sig ett bad. Sedan är det bara att packa bil och inte glömma papper, kamera etc.
Tur att jag har min mamma här och hjälper till med tvättning och målning utav verandan det skulle jag inte ha hunnit med. Förhoppningsvis blir verandataket klart till midsommar. Skall bli roligt att inreda ena veranda hörnan men lite nya trädgårdsmöbler. Blir säkert något åt det romantiska hållet om jag känner mig själv rätt.
Ha en trevlig dag/Jane

1 kommentar:

Leone sa...

oj vad ni fixar! Själv ska jag strosa bort till Sussi vid 20.00 och klippa hennes Diza. Slipper bada och blåsa då hon fått låna min ena fön!
Eller rättare sagt - liten vit här hemma är riktigt skitig så kanske skulle jag slänga Tobbe i spat och låta Monya följa samma väg... tja, det verkar bli bad ändå!

Väl mött imorgon!